”Jag är otrogen”

februari 23, 2007 Ninnaninnanna

”Måste bara få skriva av mig, förväntar mig inget svar eller kommentar men kanske någon gör/har gjort som jag ?Det är så att jag har vart tillsammans med min kille i 2 år nu. Vi har haft och har underbara tider tillsammans hela tiden. vi har grymt sex och det är jätte härligt ! Jag älskar verkligen honom, och jag vet vad att älska betyder, jag känner inom mig att jag tillochmed hade kunnat vara med honom föralltid, skaffa barn med honom och allt. Jag är 20 och han är 26.

Men ! nu till mitt problem. Det är så att jag, säkert som många andra har varit otrogen. Alla dessa gånger har jag varit full och inte tänkt klart gissar jag. Två gånger med hans bästa vän, det ångrar jag så innerligt fattar inte ens varför det hände en andra gång, Sen en gång med min bästa killkompis, vi är fortfarande kompisar men i smyg för min pojkvän får inte veta att vi pratar eftersom han vet vad som har hänt. Sen har jag även hånglat med en annan kille. Alla gånger i fyllan och jag fattar inte varför jag gör det ?

jag älskar verkligen min pojkvän vi har det ju bra tillsammans och han älsjkar mig också, vi ska tillochmed flytta tillsammans om några månader. Men hur kommer det sig att jag gör såhär? Jag vet att jag inte är olycklig. Jag vill dessutom sluta med det, jag har nu bestämt mig för att inte alls dricka på ett tag, och på ett tag menar jag då flera månader. Bara för att det riskerar vårt förhållande så enormt. jag vill verkligen vara med honom. Någon som har vart med om samma sak?”

Har man behov att knulla runt – gör det. Ha skoj! Men för helvete, gör slut först! 

”säkert som många andra” ”jag har varit full”
Så jäkla pissiga ursäkter. Vet du vad det betyder att svika en människa som litar på en? Kan du inte dricka utan att ha sex med andra – drick inte.

Du kan inte fortsätta lura din kille på det här sättet. Ska ni ha ett öppet förhållande ska båda vara med på noterna. Om du har någon självrespekt kvar och om du har någon som helst respekt för killen finns det bara två saker att göra:
*Tala om allt. Allt.
*Acceptera hans beslut om han vill fortsätta förhållandet eller inte.

Entry Filed under: sex

Kommentera

Trackback this post  |  Subscribe to comments via RSS Feed

Sidor

Kategorier

Kalender

februari 2007
m ti o to f l s
    Mar »
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728  
 
Följ

Få meddelanden om nya inlägg via e-post.

